ClickUp! Olajfáklya

Kód: 1541
Márka: Gardena
20 329 Ft 16 007 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA ClickUp! Olajfáklya meleg fényével jó hangulatot teremt a kertedben. A kerti fáklya a GARDENA ClickUp! termékkínálat része, amely egy rugalmasan alakítható design-rendszer, amely egyedivé varázsolja a kertet.

A ClickUp! kiegészítők könnyedén a (vörösfenyőből készült) ClickUp! Tartórúdra csatlakoztathatók a Gyorscsatlakozó használatával.

A kapcsolat rendkívül stabil és lötyögésmentes marad, így a fáklya nem eshet le.

A fáklya lámpaolaj-tartálya 350 ml térfogatú.

A ClickUp! Olajfáklya lángja a tartály feltöltése után legalább hat órán át ég és nagyon hangulatossá varázsolja a kerted.

A fáklya minősége és stílusos kivitel is igen meggyőző. A kiváló minőségű acéllemez elegáns alakja minden kertben jól mutat.

A meghajlított acéllemez a szél és az eső ellen is védelmet nyújt, védi a lámpát a rongálódástól. A fáklya használata biztonságos.

A fáklya a dekorációs olajlámpásokra vonatkozó biztonsági követelményeknek minden tekintetben megfelel, a lángja pedig biztonságosan kioltható a mellékelt oltókanállal.

Az olajtartály csepegésmentes, hogy az olaj ne kerülhessen a fáklyára. 

The all-season lifestyle system – Hogy a kertedben melegen ragyogjon a fény.

11360-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: ClickUp!
Jótállás: 5 rokov

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.