ClickUp! Virágtál

Kód: 1535
Márka: Gardena
7 474 Ft 5 885 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
22.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Szenvedély a kertben minden évszakban a GARDENA ClickUp! Virágtállal.

Emeld a növényeidet a következő szintre, és nevelj virágokat az égben. A ClickUp! Tartórúddal együtt a Virágtál lesz a kert középpontja, a figyelem középpontja.

A beleültetett fűszernövényeket vagy epret könnyedén, hajolgatás nélkül leszedheted. A magasság védi a növényeket a kártevőktől, például csigáktól és egerektől.

A Virágtál átmérője 25 cm, ezért ideális közepes méretű növényekhez

Az elegáns Virágtál a stílusos ClickUp! Tartórúdra egyszerűen csatlakoztatható. A Gyorscsatlakozónak köszönhetően a dekorelemek felhelyezése és eltávolítása igazán könnyű. Sőt, a csatakozás hihetetlenül stabil és lötyögésmentes: a növények nem csúszhatnak és nem eshetnek le.

A ClickUp! Virágtál minőségi akrilüvegből (PMMA) készült. Ez az anyag nem csupán mutatós, de kifejezetten robusztus és időjárásálló.

A kerti dekoráció kint maradhat hideg napokon is, mivel nem árt neki a fagy. Öntözéskor a tál alján található csepegtető perem védi a növények gyökerét a pangó víztől.

A tál alján túlfolyó perem található, amely védi a ClickUp! Tartórudat a lefolyó víztől.

A felesleg közvetlenül a földre csepeg, nem folyik végig a rúdon. Legyen a kerted egyszerűen stílusos a GARDENA ClickUp! Virágtállal.

11320-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: ClickUp!
Jótállás: 5 rokov

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.