GARDENA tisztító locsoló (18300-20)

Kód: 10076
Márka: Gardena
3 854 Ft 3 035 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024
Alkalmazás: Ideális makacs foltok eltávolításához és finom ködpermetes öntözéshez
Vízsugár forma: Finom permet, Erős sugár
Fagy ellen védett: Igen
Vízmennyiség szabályozható: Igen

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

Kicsi, kompakt locsoló tisztításhoz és öntözéshez – most fagyvédelemmel

A GARDENA tisztító locsoló klasszikus locsolómodell. Akár tisztításhoz, akár öntözéshez kiválaszthatja a megfelelő locsolósugarat az erős sugártól a finom ködpermetig. A locsolóhüvely nem csavarható le, ezáltal nem is veszíthető el. A locsolósugár fokozat nélkül szabályozható. Ön választhatja ki az ideális formát. A lágy műanyag elemeknek köszönhetően jól illik a kézbe, nem csúszik. 18300-20

 

Műszaki adatok

Cikkszám 18300-20
EAN-kód: 4078500010733

Alkalmazás

Alkalmazás Ideális makacs foltok eltávolításához és finom ködpermetes öntözéshez
Vízsugár forma Finom permet, Erős sugár

Különleges jellemzők

Fagy ellen védett Igen

A fogantyún beállítható

Vízmennyiség szabályozható Igen
Vízátfolyás be/ki Nem
Zár Nem

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tisztító locsoló
Jótállás: 5 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.