combisystem hólapát KST 50

Kód: 673
Márka: Gardena
11 757 Ft 9 257 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
31.12.2024
Munkaszélesség: 50 cm

Részletes információ

Termék részletes leírása

Megkönnyíti a hó eltakarítását

A súlyának és a hajlékony műanyag élnek, és a 50 cm-es munkaszélességének köszönhetően a GARDENA hólapát KST 50 ideális megoldás kis területek megtisztítására a hótól. A széles bordázatú műanyag lapátkönnyedén siklik munkavégzés közben és a finom felületnek köszönhetően a hó sem tapad meg rajta.
 
A széles perem magas stabilitást biztosít és a magas oldalperem megakadályozza, hogy kétoldalt lecsússzon a hó a lapátról. 40 °C-ig törésálló és ellenáll a szórósó hatásának. Ideális minden típusú talajhoz, különösen alkalmas egyenetlen felületen, mint pl. natúr kövön, térkövön, vagy járólapon. A rugalmas műanyag különösen halk.
 
A combisystem hólapát KST 50 bármelyik GARDENA combisystem nyéllel használható, de különösen ajánljuk a 130 cm-es Ergoline alumínium nyelet. Ennek a nyélnek a markolata csúszesmentes műanyag bevonattal van ellátva, ami kíméletes a kézhez és védi a hidegtől. A hajlított, ergonómikus formájú nyél a hátsó kézve tökéletesen belefekszik és nem csúszik. 25 év szavatosság.

 

3241-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tisztító eszközök
Jótállás: 25 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.