AquaCount vízmennyiség mérő

Kód: 2691
Márka: Gardena
15 728 Ft –15 %
Gardena 18350 20
15 728 Ft –15 % 13 319 Ft 10 487 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA AquaCount vízmennyiség mérője nagy segítség a kert öntözésénél, mind a saját vízfogyasztás méréséhez, mind a fenntartható vízmegtakarításhoz. A mellékelt elemmel a vízmennyiség mérő azonnal használatra kész. Vízszintes vagy függőleges helyzetben, a csaphoz vagy közvetlenül a tömlő végéhez csatlakoztatható. A nagyméretű, forgatható kijelző bármely helyzetben könnyen leolvasható, 4 funkciója hasznos információkkal szolgál a vízgazdálkodással kapcsolatban.

Az 1. és 2. funkcióval a teljes vízfogyasztás, pl. napi ésszezononkénti felbontásban, külön-külön is megjeleníthető. A 3. funkció megmutatja a pontos vízfogyasztást öntözésenként, a 4. funkció pedig betekintést nyújt az átfolyási sebességbe literben vagy gallonban, percenként. Az AquaCount vízmennyiség mérő könnyen tisztítható, UV- és fagyálló. Olyan tartós, hogy egész évben használható a kertben. Ezt a minőségi terméket a GARDENA 5 éves gyártói szavatossággal támogatja. AquaCount: Kertöntözés kimért gondossággal.

18350-20

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.