GARDENA Classic suhanó fűnyíró 400

Kód: 10286
Márka: Gardena
57 663 Ft 45 404 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024
Vágási szélesség: 40 cm
Vágási magasság, min.: 12 mm
Vágási magasság, max.: 42 mm
Maximális munkaterület (±20): 200 m²

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

 

Fűnyírás elektromos energia nélkül - a legkisebb modell az angol gyephez

A környezetbarát GARDENA 400 suhanó fűnyíró elektromos energia nélkül működik. Az alapelv egyszerű: miközben tolja, a késhenger és az alsó kés egymás érintése nélkül mozog.
Mintha csak ollót használna: a fűnyíró felemeli a fűszálat, majd elvágja azt. Mivel a késhenger és az alsó kés nem érnek egymáshoz, a fűnyíró könnyen tolható, a munka kellemes és csaknem zajmentes.
A nemesacélból készült edzett, tapadásmentes késhenger és a csiszolt alsókés tiszta, pontos vágást biztosít. A speciális bordázatú, nagy kerekek jóvoltából egyszerűbb a fűnyíró irányítása, és jobb a tapadás a füvön.
A kívánt vágási magasság 4 fokozatban könnyen beállítható. A skála a gép mindkét oldalán jól olvasható. A helytakarékos tárolás és az egyszerű szállítás érdekében a tolókengyel szétszedhető.

4018-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Suhanó fűnyírók
Jótállás: 2 év

Gardena 400 c

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.