Sövénynyíró olló 2in1 EnergyCut

Kód: 2093
Márka: Gardena
23 425 Ft 18 445 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
31.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Sövénynyíró olló extra erővel

A GARDENA EnergyCut ollója a legjobban kombinálja a gyors és erőteljes munkavégzést a nagy hatékonysággal. Sövények, bokrok vagy bozótos vágásánál előfordulhat, hogy egy nagy ág akadályozza a teljesen egyenletes vágást. Ilyen esetben mindössze egyetlen gombnyomással aktiválhatod az extra erőt. Így a munkaszög továbbnyitásával nagyobb teljesítményhez juthatsz.
 
A normál vágási mód is tökéletesen elvégzi a munkát és alkalmas gyors, rendkívül hatékony vágásokra. A tapadásmentes bevonattal ellátott kések fogazott élére nem tapad rá semmi. A kétféle vágási mód mindig kéznél van a kerti munkák során. Mondanunk sem kell, hogy minden, ami kéznél van, a felhasználó kényelmét szolgálja. Az EnergyCut nyele az alaposan átgondolt ergonómia eredménye. A kerek és ergonomikus forma különösen jó érzés a kerti munka közben. A nyélnek és a puha rugózásnak köszönhetően nem fárad a kéz még hosszú ideig tartó vágási munkák során sem. Nem kell többé tartanod a kertészkedéstől, az erős, 2 az 1-ben EnergyCut terméknek köszönhetően. Erre a nagyszerű termékre 25 év szavatosság vonatkozik. Növekedés minden egyes vágással.

12303-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Sövénynyíró ollók
Jótállás: 25 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.