Classic Négyszögesőztető Aqua L

Kód: 2168
Márka: Gardena
21 498 Ft 16 928 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
31.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Pontos, egyenletes öntözés nagy méretű gyepekhez

A GARDENA Aqua L mindig jó választás nagy pázsitok öntözéséhez. A négyszögesőztető 120 és 280 m2 közötti nagyságú területekre használható. Kitűnik a tömegből kiváló tulajdonságaival és mindig egyenletesen öntöz, pocsolyák nélkül. Élvezd a nyár minden pillanatát!
 
Az esőztető használata egyszerű, nem szükséges hozzá műszaki tudás. Minden egyes esőztető hatótávolsága egyedileg állítható 8 és 18 méter közötti értékre. A maximális öntözési szélesség mindig 16 méter, de az is megoldható, hogy csupán az egyik oldalra öntözöl. Mivel az Aqua L valószínűleg sok idő tölt majd a szabadban, minőségi anyagokból készült, hogy védve legyen az UV sugárzás ellen. A fagy sem árthat neki, ha megcsípi a dér egy kora tavaszi reggelen. Kiváló minőségét az 5 év gyártói szavatosság is megerősíti a Made in Germany jóváhagyó pecsétje mellett.
 
Azt mondanunk sem kell, hogy az esőztető tisztítása is igen kényelmes. A csatlakozóelembe beépítettük a fémszűrőt, amely könnyedén eltávolítható és folyó vízben lemosható. A esőztető locsolóiról az esetleges vízkőlerakódásokat tűvel lehet eltávolítani. A tű az Aqua L csavaros kupakjában található.

18704-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Négyszögesőztető
Jótállás: 2 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.