EcoLine Metszőolló
Kód: 2676Kapcsolódó termékek
Termék részletes leírása
A GARDENA EcoLine Metszőolló a modern és fenntartható klasszikus. A precíz és erőteljes metszőolló vágási átmérője 18 mm. Kiválóan alkalmas virágok és fiatal növényhajtások vágására. A több mint 80 százalékban újrahasznosított háztartási hulladékból készült műanyagból készült metszőolló környezetbarát választás a zöld kertészek számára. A vágófej kései rozsdamentes acélból készülnek. A metszőolló feldolgozott acél alkatrészeinek több mint 75 százaléka újrahasznosított anyagból készül. A felhasznált fém nemcsak fenntartható, tartós és robusztus, hanem elegáns és időtlen dizájnt is biztosít.
A precíziósan csiszolt pengék a mellévágás elvét alkalmazzák a pontos, könnyed munka érdekében. Az olló ergonomikus markolatának köszönhetően a kézi metszés egyszerű. Az EcoLine Metszőolló további praktikus jellemzői a nedvszívó horony és a drótvágó funkció. Az olló az egykezes biztonsági zárral könnyen lezárható és biztonságosan tárolható. A minőségi termék Németországban készült és ráadásul a GARDENA öt évnyi gyártói szavatosságot nyújt rá. Természetes választás a szenvedélyes kertészek számára. ReTh!nk - Az új EcoLine termékcsalád. Fenntarthatóan készült. Esztétikusan megtervezett. Tartósra épített.
12210-20
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Metszőollók |
---|---|
Jótállás: | 25 év |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
A GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.
A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.
A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.