Lombfúvók és-szívók ErgoJet 3000

Kód: 10487
Akcia
Márka: Gardena
61 212 Ft 48 198 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024
Teljesítmény: 3000 W
Fújási sebesség: 310 km/h
Szívókapacitás: 170 l/s

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

Nagy teljesítményű elektromos lombfújó / -szívó

A nagy teljesítményű, és könnyen használható GARDENA ErgoJet 3000 lombfújó / -szívó tökéletes a falevelek fújásához, szívásához és aprításához, hogy kertje rendezett legyen.
A szívó- és fújó funkció közötti átalakítás szerszám nélkül is gyors és egyszerű az egyedülálló ClickFit funkciónak köszönhetően. A beépített fém turbina- és aprítófej a felszívott avar 16:01 arányú térfogatcsökkentését teszi lehetővé.
A szívócső végén található kaparóél segítségével a nedves avar is könnyen eltávolítható. Az optimális súlyelosztás és az ergonomikus, puha műanyag elemeket tartalmazó markolat kényelmessé teszi az ErgoJet 3000 használatát.

9332-20

 

 

Motor műszaki adatai

Teljesítmény 3000 W

Műszaki jellemzők

Fújási sebesség 310 km/h
Fűgyűjtő kosár 45 l
Garantált zajnyomás, LWA 102 dB(A)
Zajszint 88.4 dB(A)
Rezgés (ah) Vibration max ah 2.5 m/s²

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Lombfúvók, Levél és fű gyűjtő
Jótállás: 3 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.