Süllyesztett esőztető S 80

Kód: 10192
Akcia
Márka: Gardena
5 169 Ft 4 070 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024

Terület lefedettsége max.:80 m²

Fúvóka hatótávolsága, min.:2.5 m - 5 m

Részletes információ

Termék részletes leírása

 

Kis gyepfelületre 80 m²-ig

A GARDENA Sprinklersystem részét képező GARDENA S 80 süllyesztett esőztető kiválóan alkalmas a kisebb gyepfelületek öntözésére 80 m²-ig, és egyazon vezetéken további S 80 vagy S 80/300 süllyesztett esőztetőkkel (cikkszám: 1566-29) kombinálható. Hatótávolsága 2,50 és 5 m között állítható, a felületnek megfelelően. Az esőztetőfejen az 5-360° tartományból lehet kiválasztani a kívánt öntözési szektort.
 
A beöntözött gyepfelületet a legkisebb szektortól a teljes körig bármilyen rész alkothatja. A vízátfolyás teljesen le is állítható. A beépített szennyszűrő megszakításmentes működést tesz lehetővé. A csővezetékbe víztelenítőszelepet (cikkszám: 2760-20) telepítve, a Sprinklersystem fagyállóvá tehető. A csatlakoztatás 1/2" méretű belső menettel történik.

Az esőztető hatótávolsága az öntözendő felület méretétől függően 2,50 és 5 m között változtatható.s80 gardena 2

Az öntözési szektor mérete az 5-360° tartományban választható ki.s80 gardena 3

GARDENA S 80 süllyesztett esőztető csatlakoztatásával egyszerűen és kényelmesen öntözhet kis gyepfelületeket 80 m²-ig. 1569-27

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Locsoló
Jótállás: 2 év

gardena s80

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.