EcoLine Viráglapát széles

Kód: 2646
Márka: Gardena
6 221 Ft 4 898 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA EcoLine Viráglapátot fenntartható módon tervezték a virágcserepek, növényládák és ágyások be- és átültetéséhez. A Viráglapáthoz használt műanyag több mint 85 százalékban újrahasznosított anyagból készül, amelyet elsősorban háztartási hulladékból állítanak elő. Több mint 25 százalékban újrahasznosított fémből készült acél és FSC® 100%-ban tanúsított fából is felhasználásra kerül. A környezetbarát szempontok mellett a Viráglapát stílusos kialakításával is hódít.

Az időtlen és vonzó design fa- és fémelemekkel kombinálva a kertészkedést elegáns feladattá teszi. A GARDENA Viráglapát markolata ergonomikusan formázott a különösen kényelmes munkavégzés érdekében. Ezzel a Viráglapáttal semmi sem áll a könnyed ültetés és átültetés útjába. A minőségi termék Európában készült, és a termék minőségét a 25 év GARDENA gyártói szavatosság is alátámasztja Természetes választás a szenvedélyes kertészek számára. ReTh!nk - A GARDENA új EcoLine termékcsaládja. Fenntarthatóan készült. Esztétikusan megtervezett. Tartósra épített.

17700-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Kis szerszámok
Jótállás: 25 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.