Elektromos mélyszellőztető EVC 1000

Kód: 10324
Márka: Gardena
97 584 Ft 76 838 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
27.12.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Intenzív gyepápolás - hatékonyan, tartós hatással

A GARDENA EVC 1000 elektromos mélyszellőztetővel tartósan eltávolíthatja a mohát, az elfilcesedett füvet és a gyomot, jelentősen javítva ezzel a gyep levegő-, víz- és tápanyagfelvételét.
A speciálisan edzett, horganyzott nemesacélból készült éles, egymáshoz képest eltolt elrendezésű kések néhány milliméterre a talajba hatolva eltávolítják az elfilcesedett, elhalt növénymaradványokat.
A kések behatolási mélysége az ügyes állítókar segítségével szabályozható. Az erős PowerPlus motornak köszönhetően megszakítás nélkül dolgozhat, és bármikor gond nélkül beindíthatja a mélyszellőztetőt.
A speciális bordázatú, nagy kerekek megkönnyítik az irányítást, és jól tapadnak a füvön. A tolókengyel kényelmes kapcsolóval van ellátva, így a készülék könnyen tolható. Emellett a késeket egyszerűen szállítási helyzetbe állíthatja, amikor a szellőztetőt a használat helyére tolja. Praktikus: az elektromos mélyszellőztető tolókengyele az egyszerű szállítás és a helytakarékos tárolás érdekében gyorsan szétszedhető. Tipp: a mélyszellőztetés intenzív kezelésnek számít, egyszer javasolt elvégezni tavasszal/ősszel.

4068-20

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Gyepszellőztetők
Jótállás: 3 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.