PowerMax™ 32/36V P4A fűnyíró akkumulátor nélkül
Kód: 1619Kapcsolódó termékek
Termék részletes leírása
Könnyen manőverezhető, hatékony, nagy teljesítményű - a GARDENA PowerMax ™ 32 / 36V P4A fűnyíró akkumulátor nélkül
A praktikus CnC (Cut and Collect, azaz vág és gyűjt) rendszer gondoskodik a hatékony fűnyírásról és a levágott fű összegyűjtéséről. Az irányított légáramoltatás és a fűgyűjtő ideális elhelyezése miatt az átlagosnál több nyesedék fér a fűgyűjtőbe, így azt ritkán kell ürítened, ezzel pedig értékes időt spórolhatsz meg.
A tolókar összecsukható, így a fűnyíró könnyen szállítható és helytakarékos módon tárolható.
A PowerMax ™ 32 / 36V P4A akkumulátor nélküli fűnyíró akkumulátorok és gyorstöltő nélkül kerül forgalomba. A fűnyíró a POWER FOR ALL ALLIANCE, a világ vezető gyártóinak egyik legnagyobb, márkákon átívelő akkumulátor-szövetségének mindegyik 18V-os akkumulátorával kompatibilis. Ezek az akkumulátorok sok más eszközzel használhatók a ház körül és a kertben – ezzel pénzt takaríthatsz meg, ráadásul rugalmasan oszthatod be feladataid! Inkább akkumulátorral együtt vásárolnád meg a terméket? Nem gond – ebben az esetben az üzemkész változat a megoldás. Szenvedély, amelyet a GARDENA táplál – akkumulátoros kerti berendezések az alkotás szabadságának ígéretével.
Károsanyag-kibocsátási, rezgési és zajkibocsájtási értékek
|
|
---|---|
Garantált zajnyomás, LWA | 85 dB(A) |
Zajszint | 71 dB(A) |
14621-55
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Forgókéses fűnyírók |
---|---|
Jótállás: | 2 év |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
A GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.
A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.
A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.