Comfort racsnis ágvágó olló SmartCut

Kód: 10366
Márka: Gardena
41 189 Ft 32 432 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
30.12.2024
Maximális vágható átmérő: 45 mm
Vágási típus: Vágóüllő
Penge: Tapadásgátló bevonat

Részletes információ

Termék részletes leírása

Hatékony és egyszerű használat a racsnifunkciónak köszönhetően

A GARDENA Comfort SmartCut racsnis ágvágó olló rendkívül hatékony, egyszerű használatú vágóüllős olló, mely könnyedén oldja meg a különböző vágási feladatokat.
Az innovatív, szabadalmaztatott racsnis technológiával még erősebb ágak és még keményebb fa vágható fáradságmentesen, szükség esetén négy lépésben. Ha az egyszerű vágás már nem elegendő, a racsnifunkció automatikusan aktiválódik, könnyű és gyors faápolást biztosítva.
A Comfort SmartCut racsnis ágvágó ollóval akár 45 mm átmérőjű ágak is roncsolásmentesen, pontosan vághatók. Erről a kiváló minőségű alumínium vágóüllő és a precíziós élezésű, tapadásmentes felső kés gondoskodik. Az ollót élvezet kézbe venni. Az ovális karok csekély súly mellett is nagy stabilitást biztosítanak. A kényelmes munkát a puha betétekkel ellátott ergonomikus markolatok is segítik. És még valami, ami a kerttulajdonosokat lenyűgözi: 25 év szavatosság!

 

8773-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Fa- és bokorápolás
Jótállás: 25 év

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.